Tuesday, June 28, 2011

the top 16 you dint't know about me


  1. saya suka makan ais batu . gigit gigit sampai gigi sakit .
  2. saya tak reti masak . FACT *
  3. saya tak suka subjek sejarah dari from1 lagi .
  4. saya suka kumpul notebooks which almost all of them saya tak pernah guna .
  5. saya guna 85 % hidup saya duduk dekat rumah . FACT *
  6. saya tak makan durian . 
  7. saya tak suka kucing . 
  8. saya start pakai handphone masa form three . KUNO *
  9. saya water freak 
  10. dulu saya pernah jatuh basikal tapi sampai sekarang takde sape tahu . even family 
  11. saya pernah menyebabkan dapur nenek saya terbakar 
  12. saya suka makan bubur ayam
  13. saya akan jujur kalau saya tak suka .
  14. saya selalu bangun pukul 12 . FACT *
  15. saya sensitip yang amat 
  16. saya seorang yang agak cemburu buta .
I LOVE MYSELF THE WAY I ARE <3
Thank You ♥