Tuesday, October 25, 2011

Syakiera Natasya & Muhd Aminuddin




KAU DAN AKU    #FOREVERAKUSAYANGAMIN,  Awak tahu tak saya sayang awak sangat2 ohh , saya  rindursangatsangat saat kita gembira samasama, sedih samasama, ketawa samasama, dan macam2 laa kita sama kan dy ? Saya, hanyalah awak PUNYA, awak hanyalah saya PUNYA, YAALLAH YATUHANKU , SELAMATKAN LAA, LINDUNGILAH, PANJANGKANLAH HUBUNGAN KAMI HINGGA KEAKHIR HAYAT , insyaAllah amin . Ingat syg walau dimana jua kita berada , ingat saya sentiasa ada dihati dan disisi awak , kekalkan hubungan kita hingga ke jinjang pelamin , cuma kita sekarang hanya perlu berubah sikap yg negatif kpda positif , supaya masing2 bole kenal erti prcintaan dan betapa susah nya untk menjd yg terbaik dimata awak syg , ingt smue tuhh .
#AKUTAKKISAHWALAUMACAMMANAPUN KAUSAYANG , kerana rupa bkan laa sbgai ukuran untk memiliki sifat sayang dan cinta akan seseorang ,  kerana sifat negatif itu bkan laa penyebab untk kita saling memahami dan sebagainya , yang penting kujujuran dan keikhlasan sntiasa ada ,  ok smpai disini saja laa luahan hati saya untk mu sayang , ILOVEYOU IMISSYOU , IWANTYOU , INEEDYOUUNTILIDIE   .   :) ikhlas dari ku syg muahmuah ,
Thank You ♥