Thursday, December 16, 2010



hohoho ! hey hey u oll . lame ta berceryta , ken ken ? yaww . im busy la my dear . sebok ngn hal peribadi . now im single mingle again . wooo . i cant believe it ! but im happy to be single ladies * imma single ladies by beyonce , lyn lagu ni jap . hikhik ! sengal ken . bpe bulan je tahan . alaaa , tape la . macm tader laki len je kat bumi ni kan . tapy buat mase skunk ni aku nk single dulu bule ta ? derrr , ckp je lebih , tup tup nnty ade plak boyfie bru * aku ni ckp ta serupe bikin . hah ! sedar diri pon ken ==' haiyoo . kesah la plak ? bia la . g pon spe la yg nk angkat aku ni jd gurfie dorg , da la muke aku ni biase2 je . org ta pandang la wehh . aku ni ta rety dress up , make up pon ta pndai . yoyo'oo jew ..ape nk jd pon tatao . huh -,- taon depan da nk 15 ? hah ? siyes ke aku da nk 15 ni ? sumpah ta cye . umo da naik . tpi otak aku ni je yg ta nk matured lgik-___- lepas ni i'll change my attitude , hurmm ! setia ? itu masih aku . klo dapat boyfie bru , aku akan tetap setia . ala . mcm yg dulu2 jgk . even aku bnyk kali kene kte ta setia . aku takn la nk game org len plak kn . bia aku je ase saket nye . ta nk la balas dendam ni , kang aku plak merane ! mane tahu if aku sabar , aku bahagia satu ary nnty . klo rezeki bole plak anak tan sri lekat kat aku *pehh ! gile perasan doe aku ni . hikhik =,= berangan ckyt tape kn :) ngee . pape pon aku nk happy happy dulu sebelum aku maty :']



yeahh , im rock babeyhh :)
p/s : kyrahae ♥
Thank You ♥