Tuesday, February 22, 2011


**Lunch time**
" jemput mam..." pelawa si gadis dengan menghantar 1 pesanan ringkas (SMS) kepada kekasih nya.
"em. makan kenyang2..." jawapan yang diterima oleh si buah hati.
"Tq. awak dah makan?" tanya si gadis.
"Dah. Awak janganlah risau k..." jawab si buah hati ringkas.
"K..em x sabar nak salam tangan awak petang ni...."
sambil menekan butang 'send', si gadis tersenyum.
"saya tak balik kot..raya kedua baru balik..."
Selepas mendapat tahu berita itu... si gadis yang sedang menjamu selera, terus berhenti makan, hilang selere nya...tak lalu untuk menyuap kan makanan ke mulut lagi...muka si gadis juga terus bertukar seperti cuka...dan dia bertanya kan semula kepada si buah hati.....

" INI SERIUS KE ????? :( "
......
...
..
.
"YER , SERIUS!"

Oh cinta jarak jauh !
"U know what? setiap hari fikir kan awak.....walau sesibuk mana pun keadaan saya, ingatan saya tetap pada awak! Dan setiap malam saya tunggu untuk beborak dengan awak....saya tahu..masa tu je yang awak ada untuk bercakap dengan saya..tapi...berapa lama je kita boleh berbual? Awak selalu kata awak penat.....saya buat bodoh je...and saya tetap jugak nak borak ngan awak! sambil berborak,sambil awak menutup kan mata......and last...Zzzz saya cakap dengan diri saya =__=" saya cerita saya yang dengar...huu~ but, itsokey lah...awak busykan...penat kan?takpe...saya faham........awak tak rindu saya ke.....em...awak...tolong la balik.....tolong lah.....dah lama ta contx.......lalala~"

p/s : hey...saya rindu awak lah!! balik lah....plsssssssssss
Thank You ♥