Saturday, April 16, 2011

a day with anger,mad-ness & missing all of u. :'(


 

I want to start with you sayang. ♥
adoi, nak start mcm mne yee~ hmm . Actually,I'm clash an wetwet saya . seriously, saya sangat sangat sedih time toe , agak lame saya take time nak bersendrian ))))((((

 
sambung sambung :) . hmm, mlm toe, ehemehem saya pon, minta maaf . adoi, dlm aty kecian pulak, rse nk time je balik, tapi sje nk test dulu . hehe . jaat kaw bha :) hahaha. shy shy me. hahahaha. sayang! I miss you baby. Love u always & forever as I promise to you that I will live for you & with you forever. :') -hugs&kisses-

 agggrrhhhh . serabut kple nie . pkir sal hal nie . ape pndapat korang, kalau fmly ta stuju korang kawan mean couple an pasangan yg korang couple skrng ? sumpah! msty sedeyh kan ? kan ? kan ? hmm . bnda toe, trjadi dkt saya skrng . i sayang my boy very very much . <3 . saya takan lepas dea :) . but , my fmly ???? saya ta cte semua nie kt FB . so hanya yang ade blog je tw semua nie, toe pon kalau korang bce :D . hmm . hanya dgn doa sahaja :) .

fullstop !!


Thank You ♥